Tema: Re: Icetomui dėl kalibravimo
Autorius: Icetom
Data: 2017-07-19 21:52:07
Galite, bet kaip minėjau, išeis toks šakių braukymas per vandenį. Aš ir
turiu tokį, bet jis per mažo tikslumo, raiškos naujausių ekranų parametrų
matavimui. tiksliau situacija tokia su juo pagal paskutinę informaciją:

iki 2017 m. sausio pagaminti palaiko skaistį iki 1000 cd/m2. Jūsų OLED
atveju to pakanka
Nuo 2017 m. sausio OEM versija palaiko iki 2000 cd/m2 skaistį, ko turi
pakakti visiems dabartiniams TV modeliams. Mano nuomone - neadekvati jų
kaina yra...

http://www.avsforum.com/forum/139-display-calibration/2900169-x-rite-i1display-pro-oem-2000-nits-luminance-range.html#post54367121
http://calman.spectracal.com/spectracal-c6-hdr2000.html

TAČIAU  skaistis yra tik viena dalis, kita dalis - spalvų matavimas. Visiems
naujiems HDR telikams reikia didelės raiškos matavimo prietaiso, norint
tikslumo, stabilumo, patikimumo matavimuose...

Dėl programų jau rašiau ne taip senai:
http://www.avsforum.com/forum/139-display-calibration/1393853-hcfr-open-source-projector-display-calibration-software.html
https://store.portrait.com/software/calman-enthusiast.html
http://www.chromapure.com/
http://www.lightillusion.com/lightspace.html

Pats turiu Calman

Ir reikės FHD raiškos atitinkamų šablonų. Labai nesigilinau, bet berods 2016
m. LG OLED kiek kaprizingi sukalibruojant:
http://www.avsforum.com/forum/139-display-calibration/2644073-official-b-c-e-g6p-oled-calibration-thread.html#post48298281

Jei ką, skambinkite 8618 keturi šeši 997

"Lawrence Jamieson"  parašė naujienų

p.s. jei jau neapsiimsi, tai gal aš pats galėčiau pabandyti pasižaisti?
Monitoriaus kalibravimui turiu i1Display Pro:
http://www.xrite.com/categories/calibration-profiling/i1display-pro

Kokio softo reikėtų?