Tema: Re: Icetomui dėl kalibravimo
Autorius: Icetom
Data: 2017-07-19 17:03:30
Jei ir norėtumėte, kad sukalibruočiau neapsiimčiau- mano kolorimetras
nepritaikytas naujiems HDR telikams ir atitinkamai spalvų spektrui ir pan.

Youtube appsui niekaip nesukalibruosi
Sukalibruoti naudojant DLNA ir po kol kas neteko taip. Reiktų šablonus
talpinti ir tada leisti per DLNA ir tikrinti.
Dėl palydovinio imtuvo. Jis turi 1080i vaizdo išvestį? Jei taip, ją
pasirinkus turi atsirasti daugiau detalumo. Įsitikinkite, kad vaizdo
išvestis nustatyta 50 Hz. Spalvų formatą galima pasirinkti imtuve: RGB,
YCbCr?
Dėl DVB-T ir visų kitų minėtų šaltinių- tiesiog televizoriuje pasirinkti
tiksliausią vaizdo profilį, atjungti nereikalingus "gerintojus" ir tiek.
(nelysti tik į balto balanso ir spalvų meniu)
https://youtu.be/HXwFi3E1K0g