Tema: Re: Panasonic nustebino
Autorius: rl
Data: 2017-07-12 13:23:25
Nu tarkim pas mane ant P50ST60E, firmware naujausias, youtube
pasileidzia stabiliai tik is trecio karto - pirmus du kartus vos
uzkrauna youtube home langa - is karto uzsidaro (nuluzta?), trecia karta
veikia OK.

Tai koks sprendimas butu? Firmware ir pats youtube apps'as paskutini
karta atnaujintas turbut pries 3 metus.