Tema: Re: Panasonic nustebino
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-07-12 11:30:35
2017-07-12 10:48, Exo rašė:
> O tai tas faktas, kad pananosikas nebeturi savo nomrlaus smarto ir kad
> vartotojus kaip ir ant ledo paliko, tai tavęs nestebina?

Parodyk kuris gamintojas atnaujina savo smart platformą i naujesnę
versiją. su kokia telikas parduodamas, tokią ir turi.

Pas mane namie yra 5 metų Panasius, kaip tu sakai, "paliktas" ant ledo.
Tai zinok jis kaip prieš 5 metus veikė taip ir dabar veikia. Ir netgi
Youtube veikia, skirtingai nei kai kurių vartotojų ant ledo
nepaliekančių gamintojų naujesniuose gaminiuose.

Tad jei mane ta SMART platforma tenkina DABAR, tai bus visai px ar ji
bus toliau developinama ar ne.