Tema: Re: Kaip sugedo: sub ar receiver?
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-07 15:01:29
Jei nieko labiau specializuoto nerasi, tai pamėgink paskambint Kostui 8-604
43765 - jis šiaip užsiima kompais, bet vienas jo darbuotojų moka dirbt su
lituokliu, tai jei apsiims, tai ir tą kolonkę sutvarkys, juolab, kad aš irgi
manau, kad ten bėda bus maitbloky, t.y. nieko labai sudėtingo ir brangaus
neturėtų būt.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/