Tema: Re: Kaip sugedo: sub ar receiver?
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-03 11:08:06
Nu tas preoutas ten iš esmės linijinis išėjimas, t.y. ne pasyvias kolonkes
ten pajunginėt. Bet voltmetras kažką parodyt turi arba ten gali pajungt bet
kokį daiktą turintį savo vidinį stiprintuvą (ar atskirai stiprintuvą su
kolonkėm/ausinėm). Vienas iš daiktų, kurį galbūt turėsi - kokia "mobili"
bluetoothinė kolonkė, jos paprastai ir 3.5mm įėjimo lizdą turi.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/