Tema: Re: Youtube
Autorius: Sniegas
Data: 2017-07-02 20:44:55
Taip, apie visus žmones sprendžiama iš to, kokio gamintojo automobiliu
važinėja, kokio gamintojo laikrodį nešioja, batus, kostiumą, kokias
cigaretes rūko ir ar rūko iš vis. Iš visos aplinkos apie žmogų sprendžiama,
ir apie mane taip sprendžia, kadangi neišgaliu Ferrari nusipirkti, tai ir
nusprendžia, kad nevykėlis. Visi žmonės vienodi, ir nemanyk, kad tamsta
išimtis. Tamsta irgi lygiai taip pat apie žmones sprendi, kaip ir aš, ir
kaip visi iš mūsų. Visame pasaulyje žmonės vienodi.

"Vist"  parašė naujienų news:oj9cek$946$1@trimpas.omnitel.net...

Truputį apgailėtina kai apie žmogų sprendžiama kokio gamintojo TV
gali nupirkti. Common žmonės!