Tema: Re: Youtube
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2017-06-30 18:56:16
Nu tikekit kuom norit.
Google isjunge Youtube flash app'sa telikams 2017 liepos 26d.
Yra Youtube apps'as kuris veikia be flash'o, matyt google ji gamintojams
dave susideti 2003 metais, tai tie TV ir veikia.
Mano Philips nustojo rodyt Youtube daug anksciau.

Dabar kas del resursu, tai flash jau nuo senai senai naudoja HW
akseleratorius. O WebM pirmieji variantai viska dare ant softo, todel ir
striginejo. Daba jau ir jis naudoja HW akseleracijas.
Bet nu kam daba teliku gamintojams dar kodinti kazkoki softa savo
seniems modeliams, nu neapsimoka ir tiek.

Kazkodel toks RaspberryPi kaip grojo nuo gimimo youtube taip ir toliau
groja ir dar ilgai ilgai gros.