Tema: Re: LG 55LB870V
Autorius: fenix@h
Data: 2017-06-02 10:18:59
2017.06.02 09:24, Slavikas rašė:
> Žiūriu, čia Panasonic (o jei dar plazma) tapęs kažkokiu fetišo objektu.
> Gal galima normaliai parašyt, kas ten taip blogai su tais korėjietiškais
> telikais? Tikrai praverstų ateičiai renkantis.
>
> Turime 55" LED Samsungą, pas tėvus Panasonicas. Abu kainavę +- po tiek pat.
> Nu nematau aš kažkokių kardinalių skirtumų, rodo abu mano akims
> normaliai ir tiek, navarotų skaičius (Wifi, DNLA, jūtūbės ir pan.) taip
> pat labai panašus.
>
> O kalbant apie mygtukus, Panasonico komplekte buvo du distanciniai -
> vienas įprastinis, kitas toks ala išmanus, nedidukas, su touchpadu. tai
> [...]

dabar prasides...
matai, kazkada japonai gamindavo gerus daiktus uz brangiau o korejieciai
- vidutiniskus uz pigiau. lievakus uz pigiai gamindavo kitaicai.
dabar, kai tv sudetines dalys gaminamos tu paciu tiekeju skirtumo
praktiskai nebera, tik kainos japonai nenumazino, todel likes tarsi
kazkoks ezoterinis supratimas, kad vistiek turi buti zenkliai geriau,
nors vizualiai to jau beveik nesimato arba visai nesimato.
tiesa, dar yra tokie dalykai kurie geresni pas japnus kaip user support,
firmware, suderinamums ir t.t., bet cia irgi daug nezinomuju, kaip pvz
sony 10metu leido prduktus su savo firminiais korteliu lizdais ir tas ju
nuolatnis drm nonsensas, arba pvz panasonic su savo fireos kurios
developeris pasiplove.