Tema: Re: LG 55LB870V
Autorius: Slavikas
Data: 2017-06-02 09:24:53
Žiūriu, čia Panasonic (o jei dar plazma) tapęs kažkokiu fetišo objektu.
Gal galima normaliai parašyt, kas ten taip blogai su tais korėjietiškais
telikais? Tikrai praverstų ateičiai renkantis.

Turime 55" LED Samsungą, pas tėvus Panasonicas. Abu kainavę +- po tiek pat.
Nu nematau aš kažkokių kardinalių skirtumų, rodo abu mano akims
normaliai ir tiek, navarotų skaičius (Wifi, DNLA, jūtūbės ir pan.) taip
pat labai panašus.

O kalbant apie mygtukus, Panasonico komplekte buvo du distanciniai -
vienas įprastinis, kitas toks ala išmanus, nedidukas, su touchpadu. tai
jį galima iškart mesti į elektronikos atliekas, nes neįmanoma naudotis.