Tema: Re: Xbox One S maip universalus media grotuvas
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-03-17 12:22:47
On 2017-03-17 12:08, vigi@nomail.se wrote:
> Nu mane irgi tai biski neramina. 15W aparatui kuris bus naudojamas vos
> kelias valandas per menesi atrodo daugoka.

Užtat pas mane jis pas mane ir jungiamas į PowerSaving mode.

> Is kitos puses, 1 min isijungimo
> laikas nuo visisko standby gal irgi nera daug. Nu Micrsosoftas oficialiai
> zada 45s ;)

Na, jei tau OK, tai OK. Aš vat niekaip vis nesugabu išbandyti kas su tuo
Xbox darosi kai CD į jį įkiši. Tik labai smarkiai įtariu, kad dedicated
CD grotuvas būtų nepalyginamai geriau visomis prasmėmis. PRadedant
greičiu ir valdymo patogumu bei baigiant garso kokybe.