Tema: Re: Xbox One S maip universalus media grotuvas
Autorius: Exo
Data: 2017-03-15 09:43:22
playstationas kaip grotuvas turi esminių trūkūmų, o ne privalumų... ;)
Pradėkim nuo to kad jis neturi Blueray.... O užbaikim tuo kad jei tau
baigsis vieta diske, tai ant xboxo įkiši USB HDD ir turėsi, ant sony taip
nepavyks...

Exo

wrote in message news:oa8u3m$bac$1@trimpas.omnitel.net...

Pagrindinis tikslas groti DVD, CD ir BD
Bet ir papildomos funkcijos gali praversti. Gaila kad Youtubas kreivai
veikia. Dabar naudojamas tiesiog per telika, bet letokai sukasi. Apie Xboxa
galvoju, nes turi optini isejima ir pigu distancini. Bet gal Playstation
turi kitu privalumu kaip media grotuvas (nu del Spotify tai aisku)?