Tema: Re: KISas Kaune verta prasidet?
Autorius: Caponi
Data: 2017-02-24 16:45:44
F1 šiaip, jei norisi tiesiogiai, be problemų galima žiūrėt per Ace Stream'us - tiek SkyF1 (angliškai), tiek rusiškų kažkokių kanalų yra, kokybė bent praėjusiam sezone iki FHD būdavo. Jei nieko nepainioju, tai šiais metais jau ar tik ne 4K raiška Sky žadėjo F1 paleist, tik nesu tikras, ar kas streamins tokiu srautu....
O Viasato visos grupės kanalų kokybė tokia, kad toks jausmas, kad blogiau nebūna.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/