Tema: Re: Re:KISas Kaune verta prasidet?
Autorius: SAGJ
Data: 2017-02-24 15:25:01
Dekingas uz info. Taip, kaina pas juos gera, bet svarbiau ka gauni uz ta
kaina?
TV daugiau zmonai aktualu :) Man svarbu F1 galima paziuret, daugiau kaip
ir dzin. O jei koki seriala ar filma paziuret, tai ziuriu 1080p..
Na jei tik kelis kartus buvo uzstriges, tada nieko baisaus.

In article <o8n3cj$j91$1@trimpas.omnitel.net>, jo@fa.na says...