Tema: Re: 55 vs 65
Autorius: Sniegas
Data: 2017-02-16 21:36:40
Pats gal mutantas koks, kad turi dvi poras akių? Aš teturiu vieną porą akių,
gal todėl skirtumo nematau, ar signalas ateina iš antenos, ar iš failo.

"Vytenis P."  parašė naujienų news:o80sjs$nq7$1@trimpas.omnitel.net...

Vaizdas vienas, bet žiūri jį dvejomis akių poromis. Tai tas, kuris
daltonikas, matys kitaip. Gal taip tamstai bus suprantamiau.
Nejaugi nedaeina, kad skirtingi atkūrimo algoritmai tą patį atkurs
skirtingai?