Tema: Re: 55 vs 65
Autorius: Sniegas
Data: 2017-02-14 21:04:34
Na, taip, iš failo kitokių spalvų bitukai eina, nei iš eterio. Aš dabar
įsirašiau laidą iš DVB-T į USB, tai ten kitokių spalvų bitai? Vėjus jūs čia
eilinį kartą rašote.

"Lapinas"  parašė naujienų news:o7v2as$qoi$1@trimpas.omnitel.net...

Krc, spalvų informacija iš failo reikia paimti ir atiduoti teliko panelei,
tą daro failo grotuvas. Jei jis atiduoda panelei netinkamą spalvų gamą, tai
rodys kitaip, nei "teisingas" grotuvas pajungtas per HDMI. T.y. atsiranda
papildomas paklaidos šaltinis - vidinis teliko grotuvas. Tomas geriau
paaiškintų kas ir kaip, bet jis teisus dėl to.