Tema: Re: Telikų kainos
Autorius: Mindaugas
Data: 2017-02-07 13:31:58
Ne, į Hi-End'ą nepretenduoju,  biudžetas iki ~1.5k€, laikas nespaudžia.
Parduotuvėse ten nuo tos telikų/modelių gausos galva susisuka, visai
susibalamūtini, man verta ten eiti "patyrinėti", jeigu kažką jau konkrečiai
būsiu sugalvojęs.
m.

"Dainiushas"  wrote in message news:o7a89a$79e$1@trimpas.omnitel.net...

nu, ten kažkuris panasius 9xx tai pzdc kaip rodo, bet tai tų plazmų gali
paletę už jo kainą nusipirkt.