Tema: Re: Telikų kainos
Autorius: Julius
Data: 2017-02-05 16:12:44
Tai čia personaliai tau toks šalutinis poveikis. Greičiausiai tavo vaizdo
posistemė neapdirba dažnių didesnių nei 50 Hz. Reikia atnaujinti tvarkykles.
Arba keisti visą vaizdo traktą.

"news reader"  parašė naujienų news:o7793k$rad$1@trimpas.omnitel.net...

Man pvz. po 20min plazmos ziurejimo pradeda svaigti galva, jauciasi
pykinimas. Nebent ziureciau is 10m atstumo.

Aisku nuo to LED nepasidaro geresni, bet sveikatos kontekste siulyti plazma
yra visiskas iskrypimas.