Tema: Re: Samsung UE40KU6402UXXH plejeris
Autorius: bat0nas
Data: 2017-01-25 08:30:20
On 2017.01.23 18:20, Rolandas wrote:
> Sveiki, :)
> Yra toks Samsung UE40KU6402UXXH... Viskas daug maž kaip ir gerai, bet,
> va, dėl plejerio iškilo keli klausimai. Yra, tarkim, per Wi-Fi iš kompo
> leidžiamas toks .mkv failas, kuriame yra anglų ir lietuvių kalbos bei LT
> subtitrai. O per TV rodo tik LT kalba ir negaliu išjungti titrų. :(
> Ar galima čia ką nors patweakinti, kad eitų pasirinkti kalbą ir išjungti
> titrus? Kol kas nėra numatoma statyti kokių nors NAS ar pan., nes
> pagrinde visgi bus žiūrima lietuviška antžeminė bei naudojamasi tų
> kanalų mediatekomis...

> [...]

Matau tau jau atsakė dėl titrų ir kalbos keitimo, bet..

Turiu tą patį televizorių.
Kompiuteryje sukasi Serviio.

Tai tikrai ne visada man titrus rodo. Ir dar nesupratau sistemos. T.y.
yra atvejų, kai žinau tikrai, jog faile yra titrai, tačiau per 6402 TV
jų nerodo. Sistemos dar nesupratau.

Bet kokiu atveju - puikus TV :D