Tema: Re: Samsung UE40KU6402UXXH plejeris
Autorius: Rolandas
Data: 2017-01-24 12:34:25
Yes! :) Radau... Kad ten dar yra nustatymų galimybių, tai kažkaip
neatkreipiau dėmesio... Dėkui. :)

O gal kas naudojat LRT mediateką per jų appsą? Ar eina jums prasukti
video pirmyn ar atgal? Man tai tik paleisti ir sustabdyti leidžia... :(
O kai eini per web browserį, tai rodo 4:3 formatu ir neleidžia jo
keisti... :(

Geros dienos! :)