Tema: Re: Televizija
Autorius: Sniegas
Data: 2017-01-19 21:05:16
MyMagictv matomas tik per MAG iptv priedėlį. Jokių jam playlist nėra.
http://mymagic.tv/

"Satrapas"  parašė naujienų news:o5r28p$n2h$1@trimpas.omnitel.net...

nu o tas mymagictv kas per daigtas
koks ju www ,nes man tai kazkoki foruma ismeta. kur gauti test playlista?
kaip su apmokejimu,menesinis ar pagal praziurejimo laika.
ziuriu mazai. tai su shura, ten nors kokybe ir apyshudine,uz 5$ jau treti
metai neisnaudoju.
dabar kartais pasiimu edem.tv uzu 1$ per menesi,kanalu arti 200,realiai man
ten aktualu 20-30.

man siaip idomu tie visokie uzsislaptine iptv tiekejai su tukstanciais
kanalu ir kad gauti playlista tai
turi pervesti babkes pries tai kazkur uzsiregistravus forume ir pn. tipo
visokie govi.lt