Tema: Re: Televizija
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2017-01-19 18:48:27
Siulyciau pasiimti ta bandomaji laikotarpi ir paziuret kokia kokybe. As
neseniai viena tipo labai sustra IPTV bandziau, ten ir HD kanalai ir LT
ir Viasato ir videoteka ir dar atsukinet viska galima... bet kokybe tai
visiskas sudas bent jau man pasirode. HD, tai panasiai kaip bliudo SD, o
visa kita tai is vis toks webstream. Likau prie bliudo.
Nu bet kaip suprantu kiti zmones ta pati ziuri ir jiems tinka.