Tema: Re: Kazkas prase IPTV playlisto pvz is Rapid IPTV
Autorius: pininfarina
Data: 2016-12-02 11:36:23
taip.

"4r"  wrote in message news:o1rcdh$d0h$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip suprantu jei turi EDEM TV accouta ir nekvailą teliką pvz Samsung Sart
TV - instaliuoji OTTplayer ir Kodi su priedeliu tampa nereikalingas?

4r

"pininfarina"  parašė naujienų news:o1r1iq$75p$1@trimpas.omnitel.net...

Isidedi PVR simple iptv prieda, jo nustatymuose irasai grojarascio adresa.
Dar i userdata kataloga imesk failiuka advancedsettings.xml
Cia tam, kad veiktu buferis ir netrukciotu.
Failiuka imetu.

"4r"  wrote in message news:o1q1pe$vg8$1@trimpas.omnitel.net...

Na jau gavau ta V88 Pro tiesa pastebėjau kad toks laginantis devaisas su
android 6, gal dėl to kad tik 1GB ram..

kolkas dar leebrec neainstaliavau nes pirma diena.

Gal kas galite paaiškinti kaip per KODI susikonfigūruoti ITPV?

galvoju užsisakyti paslaugą žemiau...

dėkoju

4r

"pininfarina"  wrote in message news:o0cgj9$bo4$1@trimpas.omnitel.net...

1€/men, per DSL 12mbs eina kaip vejas:
https://edem.tv/welcome/register/3bf97a7a64a269e4

"4r"  wrote in message news:o0cdu9$9d7$1@trimpas.omnitel.net...

mane taip pat domina kaina ir kokios interneto greičio reikia kad nelagintų?

4r

"fenix@w"  parašė naujienų news:o0cc6k$787$1@trimpas.omnitel.net...

tai kiek uz tai moki?