Tema: Re: Kazkas prase IPTV playlisto pvz is Rapid IPTV
Autorius: pininfarina
Data: 2016-11-14 17:49:00
Kanalai tie, kur puslapy.
Moki menesiui i prieki (1€)
Yra ir kitu, kur nera abonentinio, moki tik tiek, kiek ziuri:
https://www.ottclub.cc/go/id/18038
http://shura.tv/b/

"4r"  wrote in message news:o0cia2$d4o$1@trimpas.omnitel.net...

Dėkui, o kokius kanalus  matai per šį provaiderį (tą ką rodo jų puslapyje?)

Reikia mokėti kas mėn ar į priekį už tam tikrą laikotarpį?

Be šito provaiderio kas nor daugiau gero yra?
Sorry už tiek daug klausimų tiesiog dar nesusidūręs su IPTV..

4r

"pininfarina"  parašė naujienų news:o0cgj9$bo4$1@trimpas.omnitel.net...

1€/men, per DSL 12mbs eina kaip vejas:
https://edem.tv/welcome/register/3bf97a7a64a269e4

"4r"  wrote in message news:o0cdu9$9d7$1@trimpas.omnitel.net...

mane taip pat domina kaina ir kokios interneto greičio reikia kad nelagintų?

4r

"fenix@w"  parašė naujienų news:o0cc6k$787$1@trimpas.omnitel.net...

tai kiek uz tai moki?