Tema: Re: Kokį šaros tiekėją rekomenduotumėt?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-10-14 16:33:18
11141 H signalas stipresnis, nei 12110 H.

"Deivis"  parašė naujienų news:ntqma7$hj3$1@trimpas.omnitel.net...

utgard

Galit patikrinti kas nors ant kokio transponderio ComedyCentral gerai
rodo?
Mano H 12110
Kai SNR mažiau nei 60% vis patrūkčioja. Kiti  žiūrimi kanalai SNR 100%
pastoviai.

Sniegas laid this down on his screen :

--
Deivis [persona], Vilnius