Tema: Re: Kokį šaros tiekėją rekomenduotumėt?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-10-13 16:59:22
Gal galima linką? Nerodo man to susirašinėjimo.

"Deivis"  parašė naujienų news:nto14r$bn2$1@trimpas.omnitel.net...

budulis vulgaris used his keyboard to write :

> Kostmosą ar ne kostmosą, bet Sky UK tai stabiliausiai rodo iš visų mano
> bandytų.

Tas tiesa, bet anas is Rauberio trydos jo pasirinktas taip pat rodo. Ir
visi paketai (tobish VIP-Gold) ten 1.75USD. Kadangi pabandyt nesunku,
tai pabandžiau ir likau ten.
Man dabar didesnė problema, kad su 110cm antena dangusUk kanalai kai
kurie jau ant kokybės ribos. Nedaug ten žiūriu - be muzikos tik cc. Ir
jis susilpnėjo, o stiprus liko tik cc+1, tai žiūrėt turiu pavėluotą
variantą. Ar pas jumi netrūkčioja?

--
Deivis [persona], Vilnius
A5 3.0 V6 '12