Tema: Re: Samsung Ue40Ku6402uxxh ??
Autorius: bat0nas
Data: 2016-09-05 08:28:13
On 2016.09.05 01:41, Caponi wrote:
> Kažkodėl turiu įtarimą, kad jei media laikoma ne kompe su Windoze, o NAS'e, tai mažai naudos iš to Link'o...

Nebent NAS'as = Windows

Mano atveju video turinys yra HTPC, HTPC = Windows, Samsung Link - OK.

Šiaip HTPC kaip NAS gal nėra pats geriausias variantas (tik vienas 3.5"
diskas (nerimauju dėl rezervinių kopijų), energijos sąnaudos, šiek tiek
triukšmo yra (NAS'ai įtariu negirdimai dirba) ir t.t.).

Kita vertus.. pasinagrinėjus qnap'us, synology ir pan. - gali būti, kad
DLNA ten realizuotas su visais resuminimo niuansais.