Tema: Re: Samsung Ue40Ku6402uxxh ??
Autorius: Caponi
Data: 2016-08-17 11:22:47
"bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message news:np0vas$k0k$1@trimpas.omnitel.net...
>O dabar labiausiai erzinančios savybės:
>
> - Nėra galimybės pratęsti filmo žiūrėjimo.
>
> - Nėra greito prasukimo "į priekį". T.y. galimybės iš karto nušokti į norimą
> filmo poziciją.
>
> - Prasukimas (standartinis trijų greičių) vyksta lėtai, atkarpomis (pvz
> normaliai, tada freeze, tada šokteli į priekį), paspaudus Play padaro freeze
> ir šokteli dar į priekį. Be abejo tikiu, kad čia ir gigabaitinių 1080p failų
> bei tinklo niuansai (prie progos pabandysiu per USB)

Per USB šitų problemų nebus. Kažkada aš irgi su DLNA pamėginau pažaist, po šitų punktų atradimo mečiau nx, su mano žiūrėjimo poreikiais puikiai su USB flashiuku išsiverčiu, tik truputį keista, kad tame visame DLNA reikale tokios akivaizdžios problemos iki šiol nesutvarkytos..

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/