Tema: Re: SAT žaliems
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-08-17 16:08:37
2016-08-17 15:57, eMeR rašė:
> Pietvakarinė lėkštė teoriškai turėtų žiūrėti į SES5/Astra 4A:
> http://www.lyngsat.com/SES-5.html. Ar tiesa, kad ten galima bandyt ieškot
> ko nors nuo 3000 (daug visokių neaiškių netoli 4000) iki sakykim 12000
> (viasatas 11k su kapeikom)?

3XXX ten spindulys Afrikai - nieko nematysi pas mus.

11345 H 30000-3/4 8PSK yra Astra demo kanalas neuzkoduotas. Tai tu
pradžiai tą dažnį ir pabandyk "pasigauti".

Vat šitame žingsnyje suvedus to transponderio dažnį turi rodyti signalo
stiprumą. Na ir paskui padaryk to dažnio manual scan.

> Jei tikrinamoj vietoj laidas visgi ne tas kurį galvoju esant, tai tada jis
> eina į pietrytinę anteną ir lyg reiktų gaudyt NTV. Ar tai būtų šitas:
> http://www.lyngsat.com/packages/NTV-Plus.html ? Jei taip, tai a bus gerai
> jei dažnių diapazonas bus 11k-13k?
>
> LNB configuration:
> LNB low-high freq tai prieš tai minėti dažniai.
> Kas per velnias 22kHz tone? Yra auto arba off.

Nežinau :)

> DiSEqC disabled
> Lnb voltage: 13/18 (dar yra 14/19 ir off)

> Transponder:
> Transponder frequency: defaultu būna 10744 - ką čia vesti?

Nu tai dažnis, kurį lungsat.com matai

> Polarisation: horizontal or left-handed ir vertical or right-Handed. Čia
> tas H/V šalia dažnio kur rašo ar kaip žinot ką vesti?

lyngsat žiūrėk.

> Symbol rate: 22000ksym/m ?

Vėl žiūrėk lyngsat.

Bendrai paėmus enigma2 (standartinis softas SAT imtuvuose), tai ten yra
toks failiukas setellites.xml, kur surašyti visi tie transponderiai, jų
dažniai, poliarizacija, symbol rate ir t.t., pagal juos ir paskanuoja.
Dar yra toks "blind scan", kai skanuoja viską ir visaip iš eilės. Kaip
ten pas sony padaryta - turbūt niekas čia nežino.

Užtai aš tau siūlau neprasidėti su visokiais automatiniais skanavimais,
o pasiimti tikrai veikiantį nekoduotą dažnį iš palydovo ir pabandyti
būtent jį paskanuoti.