Tema: Re: SAT žaliems
Autorius: Sniegas
Data: 2016-08-17 14:02:55
NTV rodo su Single LNB. Visi kiti Universal. Lyngsat irgi ne visada tiksli
informacija apie dažnius.

"eMeR"  parašė naujienų news:np1b4p$rpr$1@trimpas.omnitel.net...

bambukas <praadam_nutrinti_@gmail.com> wrote:
> minimaliam paleidimui pakanka TV su S/S2 imtuvu
> suvesti reikia palydovo pavadinimą
> kad suvest palydovo pavadinimą, jį reikia žinoti
> sužinoti į kokius palydovus nukreiptos antenos galima pasinaudoti įrankiu
> http://www.dishpointer.com/ prisirišus savo geografinę padėtį ir maždaug į
> kokį geografinį objektą "žiūri" ta tavo antena
> arba tiesiog nukreipti anteną į norimą palydovą.
> jei patinka rusiški kanalai- visai nieko Hot Bird 13 ...

Na su pavadinimu aš čia neišsisuksiu...
https://goo.gl/photos/WkdkGGE5RyxP2nX76

Lėkštė, kurią aš čia bandau pajungt, "turėtų" būt nukreipta į Viasato
(ses5?) palydovą. Na arba NTV+ - nešu 100% tikras kuris laidas į kurią
eina.
Kas turėtų būt suvedama tiek vieno, tiek kito atveju?

--
R.