Tema: Re: Patarkit del lcd tv
Autorius: Unknown
Data: 2009-06-22 23:20:57
"> Prie ko čia Glodas?"
sorry, Glodas cia isties ne prie ko, kalbejau apie Globa  :-)

"Aš jam jau pasiūliau, skaityti postus gi moki."
paskui tik perskaiciau

"> Tiesiog tu taip įdomiai išsireiškei apie Panasonic'ą su Pioneer tai ir
> paklausiaui "offtopic" būdu apie alternatyvas iš 2009 m. modelių ;)"

ten esme ne Panasonic/Pioneer ( neturiu nieko pries nei jas nei kitas
firmas ), o vietiniai fanatiski proto p.sejai ( cia ne apie tave ) :-)