Tema: Re: Patarkit del lcd tv
Autorius: Mooney
Data: 2009-06-21 19:56:33
man atrodo tau su galva negerai, bet nemates taves patarsiu laisvinanciu
isgerti :) geras nuotolinis gydymo budas. tavo 'galiu rekomenduot' niekam
tikes, nes niekuo neparemdamas pasiulei isigyti brangesni daikta nei Globas
nurode - kame logika? Ar tiesiog esate garsus testuotojas ir tamstos
patarimu galima aklai pasikliauti?

Savo ekrane noriu matyti kuo naturaliasnes spalvas - ty matyti viska taip
kaip kad buvo numatyta filmuojant - nemegstu nenaturaliu spalvu.

Na va - idejai nuorodu - super, nuo to ir pradeti reikejo, nes bobutes lygio
patarimas - 'man patinka ir rekomenduoju' labai nevykes - gal tu koks senas
pirdunas su viena isvarvejusia akimi - is kur man zinoti? Gal net daltonikas
;)

plius papilstei is tuscio i kiaura