Tema: Re: Kodi ir remote control (a.k.a Pultas)
Autorius: Valius
Data: 2016-03-01 09:49:47
Įdomi dėžutė,
	Gaila, kad procesorius ne APU ir tenka papildomai dėti vaizdo plokštę,
ir kažkaip keistai atrodo toks parametras "Maximum internal SATA storage
capacity of up to 8.0TB (4 x 2TB 3.5″ SATA drives)".

Aš susidėjau 4 WD green diskus ant į AMD E-350 platformą su
OpenMediaVault operacine, tik va niekaip nesudraugauju su HD6310 vaizdo
driveriais, tai KODI neveikia vaizdo akceleracija.