Tema: Re: Kodi ir remote control (a.k.a Pultas)
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-02-22 23:31:57
Jo, aš norėjau viską valdyti su receiverio pultu. Jie niekaip CEC
komandų nesugeneruoja. Nustatymus apie TV išjungimą radau, bet turbūt
pamiršdavau sumetęs naują versiją sudėjus pakeisti, tai nervuodavo.
Dabar sumetu naują openelec ir reikia tik share nustatyti kur viskas
guli. Net backupo nelaikau KODI bazės :)

etikmat has brought this to us :

--
Deivis [persona], Vilnius
A5 SB 3.0 TDI '12 / A4 1.8TQ