Tema: Re: Kino teatras Vilniuje
Autorius: MumZer
Data: 2016-01-29 21:04:13
ten tikrai kažkokia šūduva buvo.

žiūrėjau iš 3D jei gerai pamenu: gravity, interstellar, hobitus (HFR),
starwarsus
Tai startwarsam dar neprasidėjus galvojau kas nesąmonė su akiniais. Dar
net nežiūrint į ekraną.
Atspindžiai tikrai tragiški.
Visi kiti filmai - labai gerai buvo.
Ypač po Forum Vingis. Kur porą kartų elementariai vaizdas kokį 20 min
nebuvo sufokusuotas normaliai (paskui pareguliavo matėsi). Apie garso
kokybę senose forumo salėse (3 ir 4 berods) išvis geriau tylėt (kaip su
pagalve ant ausų).