Tema: Re: Kino teatras Vilniuje
Autorius: Bronco
Data: 2016-01-26 21:00:31
On 2016-01-26 07:01, shadow wrote:
>     -nemateu prasmes kistis (tema buvo aptarta anksciau),bo gal Star
> Wars gerbejas :)
> Bet pirma mintis pamacius posta buvo-jei Star Wars,tai nesvarbu kur
> ziuresi-gerai nebus

Jei apie tai tema jau buvo anksčiau, tai aš pražiopsojau ją. O ZeaLot,
pasiuntęs pirmą perspėjimą, jį patikslino tik po trijų dienų, t.y.
pavėluotai, kai bilietus jau buvau nupirkęs.

O "gerbėjas" tai čia per smarkus žodis. Melodramų į kino teatrus žiūrėt
nevaikštau, kaip ir bet kokių eilinių filmų. Star Wars 7-os dalies
pasirodymas teoriškai yra neeilinis reiškinys kino pasaulyje. Jei ne jį
eit pažiūrėt į kino teatrą, tai tada iš viso nelabai lieka priežasčių
ten lankytis. Tik šį kartą tas "neeilinis filmas" sukūrė gana eilinį
įspūdį. IMHO.