Tema: Re: KODI myletojams...
Autorius: Rimas
Data: 2016-01-21 09:10:31
On 2016.01.20 10:23, G wrote:
> Na jeigu ant androido patiko, tai ant PC pasikūrus bus išvis ledas.
> Plius visa krūva kitų pluginų. Tik tas movian'as sukasi ant OpenGL,
> tai reikia pusėtinos gpu.

Šiaip ilgiau vakar pamaigius, tai irgi - šiaip sau. Meniu - smulkutis,
didinant šriftus kažkaip neteisingai / negražiai kai kur rodo...
Vienžo eilinis kūrinėlis kompui. Man bent jau iš ~3m ant miegamo tv
(42") tai nelabai patogu.

Start langas kaip ir ok, ikonos ir pan, bet jei viduj ką pasirenki - jei
grid - tai nesimato užrašo, jei list - tai per smulku.
Kažkaip developeriai visai negalvoja :)

Gal kodi visgi patogiau ant tv. Vien dėl protingesnio šrifto/dydžio
atvaizdavimo.