Tema: Re: KODI mylėtojams...
Autorius: G
Data: 2016-01-19 15:47:38
Kodi (xbmc) myliu ant PC ir raspberių, bet asmeniškai AceStream'as man
tik iš naršyklės lango ant Windows'ų veikia stabiliai ir patikimai. Visa
kita - per daug knisimosi ir per mažai rezultato.

Nepaprasčiau būtų norimą sezoną/epizodą atsisiųsti ir tiesiog
pastreaminti per sambą/nfs ar lokaliai pažiūrėti?