Tema: Re: Klausimas del DVB-T priedeliu
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-06 17:10:47
Nu šitas jau stipriai "per geras" mano atveju.

Paėmiau Cabletech'ą
(http://www.skytech.lt/urz0323-skaitmeninis-imtuvas-dvbtdvbt2-mpeg4-cabletech-p-215739.html
 ), kol kas veikia. Šiaip kanalai junginėjasi gana greitai, yra LT meniu
(tiesa, ne pats aiškiausias, gerai, kad ten nelabai ką reikia daryt, bet,
tarkim, kanalų pratrynimas ir rūšiavimas instinktyviai ne iš karto daėjo,
manualas irgi padėjo tik dalinai, bet išjungus logiką ir pabandžius "na
ura", gavosi iš pirmo karto :-)), išjungus dega laikrodis ekraniuke, pultas
patogumo požiūriu neypač, bet sugraibyt knopkes eina (beje, garsui ir
kanalam yra dedikuoti mygtukai pulto kraštuose plius, jei kam taip
įprasčiau, tas funkcijas atlieka ir tas vidury pulto esantis "kryžius"),
labai taikytis į priedėlį nereikia. Jautrumas už Setekos kiek prastesnis,
teko kokį 10 minučiu mojuot antena, kol buvo rasta padėtis užtikrinanti
vaizdą be subyrėjimų ar trūkinėjimų, Seltekai, kiek pamenu, užteko kokios
pusės minutės :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/