Tema: Re: Klausimas del DVB-T priedeliu
Autorius: MRT
Data: 2015-12-28 10:52:23
> [...]
> HDMI nereikalingi, jungiamas bus prie spalvoto Silelio dydzio teliko per
> SCART'a). Ale vat bandant googlint kazkaip jokios naudingos infos rast
> nepavyko, geriausiu atveju kazkokios rekomendacijos yra taip 2010-2012 metu,
> tai dabar jau nelabai ir aktualios, bo modeliai visi pasikeite...
>

> Tagi, dairantis po dabartini asortimenta man akis uzkliuvo uz tokiu gaiduku:
>

> http://www.skytech.lt/urz0323-skaitmeninis-imtuvas-dvbtdvbt2-mpeg4-cabletech-p-215739.html -
> kadaise Cabletecho DVB-C imtuva teko naudot tai kaip ir viskas gerai su juo  buvo.

Gal +/- .. pultas = http://www.lechpol.ro/char/URZ0323.pdf
Vol +/- ir Ch +/- yra pulto virsutineje dalyje .. skaiciukai zirniukai, 4 mygtukai eilej.

> http://www.skytech.lt/lv6tboxhda2-not-only-digital-receiver-media-player-dvbt-full-receiving-recording-p-137875.html -
> kazkokiam graikiskam forume giria, kad jautrumas geras.

Berods priedeliukas mano buvo Not only - maniskis be
mygtuku (kas irgi knisa, nes be pulto net neijungsi).
Pultas - mazu zirniuku dydzio mygtukai.. totaliai nepatogu.
http://notonlytv.net/p_lv6tboxhda2.html

> http://www.skytech.lt/00064927-technisat-4hd-tiuneris-digital-dvbt-p-241314.html -
> girdetas gamintojas, plius distancinis is paveiksliuko geriausiai atrodo
> garso reguliavimo knopkiu poziuriu.

http://www.omko.cz/img_recenze/technisat-ce-4hd/technisat-ce-4hd-03.jpg
Gal ir nera idealioje vietoje pirstams Vol+/- ir Ch+/- mygtukai..

> Gal pas ka minciu bus? MRT lyg megejas tokio tipo dezuciu? :-)

Kiek pakenciamas pulto prasme Tvstar T910 (zr. kokiam nors Moki Vezi daznai su akcija):
http://mdata.yandex.net/i?path=b0823211639_img_id3972326076360114980.jpg

Dar yra seniuose https://www.senukai.lt/p/skaitmeninis-imtuvas-riobox-t500hd/3o3r
Lyg ir pultas +/- ... maitblokis isorinis

https://www.senukai.lt/p/skaitmeninis-imtuvas-tv-star-t7200-cx-hd-su-gala/3xlx
Nors ir Galos nereikia, bet be jos tiek pat kainuoja..
Tik pultas irgi neblizga - http://www.tvstar.eu/assets/Uploads/T7200-data-sheet-EN.pdf

PS. Senukinis TV Star 19" visai pakenciamai berods rodo (palenkus, pakreipus)
https://www.senukai.lt/p/televizorius-tv-star-19rv2-led-19/3w2v
http://www.tvstar.eu/assets/Uploads/tv-en2.pdf
Aisku noretusi kiek pigiau nei 129Eur.
TC yra uz 111Eur - https://www.topocentras.lt/televizorius-tv-star-19rv3.html
Tik gyvai apsiziuret reiketu.. ijungta palenkti ir paziuret is apacios..
Maximini Tuner'a gausiai senokai pirkau uz 299Lt - palenkus ziauriai uztemsta..