Tema: Re: Analiz?
Autorius: Julius
Data: 2015-12-18 20:47:17
vaidas100 <vaidas100.stabdomspama.@gmail.com> Wrote in message:

> Tai ką man daryti, kad man "nepasisekė" ir matau tai ko tu nematai?

Tai tavo akys turėjo matyti kadrų kaitą kine, dar kai mechaniniais
 projektoriais juostas sukdavo. 24 kadrai per sekundę juk
 suskaičiuotum?
O ir kažkada transliuota SECAM spalvų sistema ir gi turėjo
 raibuliuot? Fenomenalios akys. Kokia veikla generuoją
 pajamas?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/