Tema: Re: Analiz?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-18 12:14:49
Bet tamsta ir priekabus.  Na, nepirko plazmų, todėl ir negamina, o kodėl
nepirko kiekvienas potencialus pirkėjas turėjo savo priežastį.
Kam man mamai pirkti 42" plazmą, jei ji tik dienomis serialus žiūri,
pensininkė, vietos kambarėlyje nedaug, pensija nedidelė, elektrą taupo,
filmų vakarais niekada nežiūri, nupirkau 32" LCD ir ji patenkinta. Koks jau
ten stebuklingas tos juodos spalvos gylis, kad viską mesti ir bėgti plazmų
pirkti? Savo laiku buvo gera technologija, gamintojams sunešusi
milijardinius pelnus, bet laikas nestovi vietoje, pirkėjams reikia naujo
produkto, o tos technologijos vystyti toliau finansiškai neapsimokėjo. Aš
asmeniškai nieko neturiu prieš plazmą, bet ji turi dvi ydas, kurios man
nepriimtinos - mirgėjimas ir išdegimai. Mane jau CRT 50 Hz mirgėjimas pjovė,
kam man namuose dar vienas mirgantis ekranas?

"pracyvnas"  parašė naujienų news:n50ktq$6vk$1@trimpas.omnitel.net...

Stiprus argumentai,  kaipvisada.

--

----Android NewsGroup Reader----