Tema: Re: padekit isrinkti tv dovanu :)
Autorius: Rimas
Data: 2015-12-16 15:03:49
On 2015.12.16 13:58, Night wrote:
> Pele ant TV yra porno, kokia ji ten bebutu (uzbegant uz akiu - taip,
> bandziau). Zymiai patogiau, kai gali viska valdyti
> mygtukais/rodyklemis. Nera tokio turinio ant TV kuriam reiktu peles
> (na kaip pvz. web puslapiai), o jei turinys eilutese - stulpeliuose
> man klaviatura/pultu po ji browsinti yra patogiau. Bet kaip sakant
> nesmerkiu ir kitokio skonio, cia tik mano nuomone.

Tai ties tuo ir baikim - nes aš kalbu apie viena - o jūs su buduliu apie
kita.
Prisijunkit tel ar planšetę prie tv ir browsinkit tada po juos su
pulteliais :)
Aišku, jei navigacija apsiriboja tik vieno apso ribose (kodi pvz) tada
taip, kitu atveju pultelio naudojimas veda prie eksponentiškai
didėjančios galimybės
pist jį į sieną..