Tema: Re: padekit isrinkti tv dovanu :)
Autorius: Night
Data: 2015-12-16 13:58:05
Pele ant TV yra porno, kokia ji ten bebutu (uzbegant uz akiu - taip,
bandziau). Zymiai patogiau, kai gali viska valdyti mygtukais/rodyklemis.
Nera tokio turinio ant TV kuriam reiktu peles (na kaip pvz. web puslapiai),
o jei turinys eilutese - stulpeliuose man klaviatura/pultu po ji browsinti
yra patogiau. Bet kaip sakant nesmerkiu ir kitokio skonio, cia tik mano
nuomone.