Tema: Re: TV 55' pasirinkimas
Autorius: Tull
Data: 2015-12-11 10:44:01
Buvau nusistates pries kurvinius ekranus, bet gyvai paziurejus juos, 55'
nera jau taip stipriai lenkti, tai liko keli kandidatai:

55'
Samsung JS8500 kuris lipa is planuoto biudzeto, ar verta moketi uz SUHD
(quantum dots) ir pseudo HDR palaikyma papildomus 300€
ar imti
Samsung JU7500 ar JU7002
arba
Panasonis 720 740 750