Tema: Re: TV 55' pasirinkimas
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-30 11:46:43
As niekuo neitikejau, principe sitas zodis netinka snekant apie mane
visiskai - apie geleziukus as tik kazka zinau, o tikejimo klausimus palieku
ivairaus plauko fanatikam.
As suprantu, kad labai patogu uzduot klausima palikus pacituota viena sakini
is 10, bet visgi, jei pasirode per daug ponui raidziu (kaip visada),
klausimas buvo buduliui apie dvigubus standartus - iki siol garsiai reke
apie kombainu shudinuma, o dabar va mintys pasipyle:
"Taigi - nemoka Samsungas telikų gaminti, tai faktas. Šūdas ten o ne
telikai, aš kažkada nusinečiau pas draugą 16GB flashiuką su filmu ir
apsikakojo jo gnusmasas"

Tai ir pasidare smalsu, kas pasikeite jo tikejimuose...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/