Tema: Re: Sniegai, paskaityk, ka?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-04 21:07:01
Įtikinai, lekiu ryt į Elektromarkt plazmos pirkti.

"pracyvnas"  parašė naujienų news:n3sj2q$gi5$1@trimpas.omnitel.net...

Blet blet.... :))) kur ten raso, kad tos bedos tai mirgejimai ir
isdegimai? Ten raso, kad bedos su pardavimais, obuoly tu
:)

Jeigu sneket apie tavo kozirius isdegimus, tai pasiskaityk dar
koki 15 kartu ta pati straipsni, kur aiskiai parasyta, kad
problema seniausiai isspresta buvo..

Zodziu, matau kad net pirstu badant i faktus, tau nedaeis niekaip.
Bergzdzias reikalas. Isvedziosi savaip ir grisi prie savo
maldeles, kad plazma sudas.

Katinas ir tas ismoksta nebesikt po stalu kai nosi pabadai i
sudus, bet akivaizdu kad tavo smegeninei net iki katino proto,
kaip veziu iki kinijos.

Gero savaitgalio, jei ten pas jus buna laisvu dienu nuo vistu
gaudymo. Miau.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/