Tema: Re: Antenos stiprintuvo maitinimas iš TV
Autorius: Aras
Data: 2015-11-08 09:35:14
Tą ir padariau (su maitinimu nuo USB iš teliko). Tik man labai keista, kad iki TV bokšto (pagal maps.lt) nėra nė 10 km, pagal reljefą tiesioginis matomumas, o įvertinus ir TV bokšto aukštį, turėčiau jį matyti, bet, užlipęs ant stogo, matau už kelių šimtų metrų kaimyno triobą ir miškelį. Arba mapsų reljefo matuoklis kažką grybauja, arba aš kažką nusišneku.