Tema: Re: Antenos stiprintuvo maitinimas iš TV
Autorius: Sniegas
Data: 2015-11-04 23:38:23
Aš skenavau dažnius su Prog sat finder, pas mane Elektrėnuose ant
devynaukščio stogo antena su stiprintuvu (namo antena, ne mano nuosava)
gaudo kažkiek iš Alytaus signalą, nors nukreipta š Vilniaus pusę. Pažiūrėjau
RRT tinklapyje dažnius, akurat tuo dažniu Alytaus stotis transliuoja.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:n1d1vt$ga1$1@trimpas.omnitel.net...

2015-11-04 14:01, Aras rašė:
> O šita bloga lyginant su tamstos pasiūlytomis?
> http://www.teo.lt/sites/www.gala.lt/files/Antena%20P-2845%20DDT_G.JPG

Tu nueik kad ir į Senukus (pas juos šiandien kaip tik -30%) ir nusipirk
ten lauko anteną be stiprintuvo.

Pas mane atrodo tokia:
http://www.e-senukai.lt//televizijos-antena-uhf-102.html

Tai šį savaitgalį visai netyčia išsiaiskinau, kad net lenkų DVB-T galiu
žiūrėti (esu Kaune).