Tema: Re: Smart tv:kartu ar atskirai
Autorius: Bronco
Data: 2015-09-30 22:33:34
On 2015-09-30 16:55, budulis vulgaris wrote:
> Mano mintis yra tokia, kad jei dabar pirksi gerai rodantį TV, tai
> automatiskai gausi Smart su visais temos autoriaus pageidaujamais
> navarotais.

Gal ir taip, o gal ir ne. Čia svarbiau proceso eiga :)

Gal pradėjęs gilintis į telikų smartus, netyčia nusipirksi ir gerai
rodantį teliką, o gal pirkdamas gerą teliką gausi ir gerą smartą. Abiem
atvejais lyg ir tas pats rezultatas (jei pasiseks), o jei ne?

Pirmu atveju gautum gerą smartą, kuris tave džiugins kokius metus ar du,
o vaizdo kokybė liūdins kasdien. Antru atveju, turėsi garantuotai tave
džiuginančią vaizdo kokybę tikrai ilgesniam laikui, nei pora metų, ir
gal kažkokios funkcijos neatliekantį smartą, kurį lengvai patobulinsi
pigaus priedėlio pagalba.

Katrą variantą rinktumeisi? Aš neabejotinai antrą.

Juk, gera teliko vaizdo kokybė yra esmė, todėl reik būtent jo ir
ieškoti, nes smartas tai tik prielipas, nereik pernelyg į jį gilintis,
nes paskui dar padarysi nesąmonę, jog dėl kokios smart funkcijos
atsisakysi geresnio teliko modelio.